söndag 13 mars 2011

Nomess

Foto: de5 No more mess  ;)

No more mess för mig.
Jag har varit och shoppat ny förvaring för alla prylar i badrummet och jag blev så nöjd.
Företaget Nomess har tagit fram perfekta akrylburkar i olika storlekar och kulörer. Gjorde ett inlägg i bloggen om Nomess för ett tag sedan men då hade jag inte set dem i verkligheten. Nu har jag kommit fram till att jag i princip kan ha dem till nästan allt. Men än så länge blir de perfekta till topps, hårband, bomull mm.



Foto: de5 Stor klar 95 kr, nästa 75 kr hög cerise 45 kr små lila/cerise 45kr/par 

Foto: de5




3 kommentarer:

  1. Vad fina, vart kommer den ifrån?

    SvaraRadera
  2. Företaget heter Nomess och de är ett Danskt märke. Jag har köpt mina på Olsson & Gerthel finns i 3 lila/rosa nyanser, klara och i 3 grön/blå nyanser. Sen finns det ett jättefint smyckesskrin i klart med en massa olikfärgade små askar i.
    Hälsningar från de5

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera